Het Amerikaanse merk Contigo gaat zich nadrukkelijker richten op de Nederlandse markt. ‘We lanceren in 2015 vijf nieuwe producten, het merk zal breder verkrijgbaar zijn en de marketingactiviteiten krijgen een flinke impuls,’ aldus Stijn Lowette, directeur van distributeur Kambukka. ‘De Nederlander is het meest onderweg van alle Europanen, dat biedt dus kansen voor onze producten.’
Voor elke doelgroep, voor elk moment, de beste drinkfles of -beker, dat is de missie van Contigo. De Amerikaanse producent van reisbekers, waterflessen, kinderbekers en koffiebekers is continu bezig met het verbeteren van haar assortiment. Contigo maakt van optimale drinkervaring een wetenschap. Haar producten zijn uitgerust met gepatenteerde technologieën als Autoseal®, Autospout®, Autoclose® en Snapseal®. Meer informatie hierover vindt u op mycontigo.com.
Het Belgische bedrijf Kambukka heeft de exclusieve rechten van het Amerikaanse merk in Europa, het Midden-Oosten en Afrika in handen. Onlangs heeft ze een deel van de distributie van Contigo in Nederland in eigen beheer genomen. Het sportkanaal wordt nu beleverd door Kambukka en het houseware-kanaal door TTP Concepts. Het brede leveringsprogramma omvat drie categorieën: thermische bekers, drinkflessen en kids cups.
contigo, drinkbeker, duurzaam, koffie, thee
Comments RSS Feed