Advertorial, Horeca, Koffie, Partners
Zoals je natuurlijk weet, komt geen enkele koffie echt tot zijn recht zonder de heerlijkste koffiebonen. In het verlengde hiervan kun je hier aan toevoegen dat geen enkele horecazaak volledig tot zijn recht komt zonder een goede, heldere informatievoorziening aan de klanten. Om deze reden maak je natuurlijk ook in jouw horecapand gebruik van de mooiste menu’s, waarmee je je klanten in één oogopslag duidelijk maakt wat je ze te bieden hebt. Uiteraard zorg je er hierbij voor dat je menukaarten volledig in de huisstijl van je bedrijf zijn uitgevoerd, zodat je boodschap overal op dezelfde manier wordt uitgedragen.
Prachtige menukaarten in diverse uitvoeringen
Er zijn veel verschillende mogelijkheden als het gaat om het laten maken van menukaarten, zodat er altijd mooie menu’s zijn die precies bij jouw wensen passen. Heb je bijvoorbeeld een ruime kaart, dan is een menukaart met een spiraalbinding een zeer praktische oplossing. Op deze manier navigeren je klanten gemakkelijk door je gehele aanbod en vinden ze snel wat ze zoeken. Een geniete menukaart is een prachtige keuze voor onder meer een middelgrote kaart. In andere gevallen zijn staande menukaarten heel handig; hierop kun je onder meer je aanbod aan alcoholische of warme dranken laten printen of drukken. Deze kleinere menu’s kun je gewoon op de tafels laten staan, zodat je klanten blijvend uitgenodigd worden om nog iets van deze lijst te bestellen. Voor de kleinere kaarten, zoals bijvoorbeeld lunch- of hapjeskaarten zijn zowel gevouwen als on-gevouwen menu’s ideaal. Ze zijn zeer overzichtelijk, waardoor je klanten snel hun keuze kunnen maken.
Goede kwaliteit menukaarten
Wanneer je menukaarten wilt laten printen of drukken heb je een ruime keuze uit diverse soorten papier en afwerkingen. Er zijn dus altijd voldoende opties voor jouw wensen en budget.
Het spreekt voor zich dat iedere menukaart ook bestand moet zijn tegen vocht. Bij een goede drukker, zoals bijvoorbeeld Reclameland, kan je er daarom voor kiezen om je menukaarten te laten voorzien van een folie-afwerking of een beschermende UV-lak. Wanneer nu één van je klanten er onverhoopt op morst, kun je de kaart heel eenvoudig afnemen met een vochtige doek en vervolgens weer doorgeven aan een volgende klant.
koffiekaart, menukaart, reclame, reclameland, zetwijzer
Comments RSS Feed